pondělí 19. srpna 2013

... čajnafoun

... dorazil balík z dx.com obsahující telefon N6300. Cena podle kurzu Paypal 3814Kč ($184.60). Po připočtení služby České pošty v rámci celního řízení (180Kč, ale v balíku toho bylo víc, takže do ceny telefonu promítnuto jen částečně) a vyměřeného cla a DPH je reálná nákupní cena 4780Kč.

Telefon dorazil se dvěma kryty - jeden klasický "tenký" - jen zadní kryt. Druhý je pro "tlustší" variantu s větší baterkou a zkládá se ze zadního krytu a z přiklápěčího krytu displeje.

Telefon dorazil se dvěma bateriemi - jedna 1800mAh pro použití s "tenkým" krytem a druhá 2500mAh pro použití s "tlustším" krytem.

Balení dále obsahuje sluchátka, čínský nabíjecí adaptér, USB kabel a již nalepený screen protector.

UPDATE: Nevýhoda čajnafounu se ukázala díky mé nešikovnosti. A teď se nesmějte, protože to bude smutný příběh. Čajnafoun mi spadl do polevky. Fakt. A konektorem napred. A od te doby ... spise nefunguje, nez funguje. Takze jsem musel rychle hledat nahradu. A našel jsem téměř shodně vybavený trochu menší Gigabyte Aku A1. A při nákupu mi nabídli pojistku proti pohromám za 500Kč příplatek. A protože jsem stejnou pojistku využil nedávno u telefonu dětí, kývnul jsem na ni. V případě pádu do polévky by mi ho opravili za drobnou spoluúčast.